pic

/*------ IMAGE ANIMATION------*/img {filter:alpha(opacity=100);-webkit-transition-duration:.5s;} img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .6; -webkit-box-shadow: 0px 0px 10px #000000; -moz-box-shadow: 0px 0px 10px #000000; -webkit-border-top-right-radius:10; -webkit-border-top-left-radius:10; -webkit-border-bottom-right-radius:10; -webkit-border-bottom-left-radius:10;}img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .60; border: 1px solid#000000; border-radius: 30px; -moz-border-radius: 30px;}-moz-opacity:1.0;opacity:1.0;}img:hover {filter:alpha(opacity=80);-moz-opacity:0.80;opacity:.80;}u {text-decoration:underline;border-bottom: 2px solid #F781BE;padding: 0px;}

****

Thursday 23 January 2014

penganggur sementara

Assalamualaikum....tiba-tiba hari nie tangan jadi gatal nak taip..hahah
alhamdulilah exam SPM dah tamat..and now kami student SPM hanya menunggu result hasil dari 2 tahun belajar hehe..

hampir 2 bulan dah aku jadi penanam anggur yang terhormat kat dalam rumah nie...kiki seriusly orang lain cari kerja lepas exam aku cari lemak lepas exam kahakah..
secara x lgsg juga aku jdi tukang MASAK..*_* nasib smua my mum kata aku past mask lau tak maunye aku kena bebel dgn dye -,-..

duduk rumah pun BOSAN,,, oleh sebb my mum kesiankan ANAK BONGSU dye nie..dye telah daftarkan aku kelas memandu..*feeling excitend kikiki
and paling sedih x dapat usha crush dah :(

teringin gak nak taw pasl dye..sihat ke tak?? (tangan kat dagu) *berfikir sejenak 
mesty la sihat kot yela 2x aku selisih dgn dye naik motor..tapi SAYANGnya die x nampak aku :(
macam mane erk muka dia kalau nampak aku..ermmm adkah dia akn terkejut?? snyum?? or buat tak kenal?? ermm (mane satu jawapnya)

dah2 malas nak pikir benda belum jdi right?? bab kata mai think positif okey.. #fakesmile 

1 comment: