pic

/*------ IMAGE ANIMATION------*/img {filter:alpha(opacity=100);-webkit-transition-duration:.5s;} img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .6; -webkit-box-shadow: 0px 0px 10px #000000; -moz-box-shadow: 0px 0px 10px #000000; -webkit-border-top-right-radius:10; -webkit-border-top-left-radius:10; -webkit-border-bottom-right-radius:10; -webkit-border-bottom-left-radius:10;}img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .60; border: 1px solid#000000; border-radius: 30px; -moz-border-radius: 30px;}-moz-opacity:1.0;opacity:1.0;}img:hover {filter:alpha(opacity=80);-moz-opacity:0.80;opacity:.80;}u {text-decoration:underline;border-bottom: 2px solid #F781BE;padding: 0px;}

****

Monday 4 August 2014

kEhIdUpAn sebagai pErAnTaU

assalamualaikum...tiba-tiba tangan nie gatal nak menaip pulak...hoho

POP!!!!!...
mesty korang tertanyakan apa kaitan tajuk nie dengan aku...haha
sebenarya aku nie dah kembali sebagai student..urmmmm tapi bukan student SEKOLAH oke hahah.. 12 jam perjalanan aku dari pahang ke tempat belajar lama siot! aku dudukk dalam kereta taw.

seriusly aku sedihh nak nagisss pun ada..semiggu aku HOMESICK ceh!! (padahalya sebulan) kerja aku call ma aku je duduk kat sini taw..hihi biasa la tak pernah berjauhan dengan ma katakan. >_<


kini aku sudah bergelar sebagai student UITM araustralia..perthlis haha
biar kan kaki nie melangkah dengan dengan satu impian satu azam satu semangat hanya untuk membahagiakan my mum..dengan seorang ibu T_T ....sekian

No comments:

Post a Comment